פרסום בפייסבוק

כל אחד שמבין משהו ברשת האינטרנט ועושה בה שימוש כזה או אחר יכול לעשות פרסום בפייסבוק, והאמת שזה די פשוט וברור, בכל זאת, ישנם מספר טיפים שכדאי לכם להכיר על מנת להתחיל:

  • בניה של דף עסקי ממותג
    בניית דף עסקי ומיתוגו הם דבר הכרחי לפני השקת קמפיין בפייסבוק.
    אמנם דפי הפייסבוק כולם זהים במבנה שלהם, אנו יכולים למתג כל דף עם האפיון הייחודי שלו ע"י בחירת תמונת רקע, צבעים מתאימים, סרטונים ועוד.
    יש לבנות את הדף בצורה שתתאים לפרסום בפייסבוק, בצורה פשוטה וברורה לכל גולש וכך שימשוך בצורה חד משמעית.
  • הקפידו על עיצוב נכון
    המסר העסקי שלכם הוא הדבר אותו תרצו להעביר בצורה הטובה ביותר –
    זה הרי לא משנה מה הוא נושא הקמפיין, אם זה מוצר שאתם משווקים או שירות שאתם נותנים
    יש להקפיד על העיצוב ולדאוג שיתאים לעיצוב והשפה של אתר האינטרנט שלכם.
    עיצוב זה כנראה ילווה אתכם בדברים נוספים כמו מודעות הפרסום אותם תעשו, לכן חשוב מאוד לבחור עיצוב מושך מצג אחד ומעביר מסר שיווקי מצד שני.
  • פרסמו סרטונים בדף שלכם
    פרסום סרטונים בדף העסקי שלכם יכולה להגדיל משמעותית את החשיפה של הגולשים לדף ויכולה ליצור עניין נוסף ושונה מפוסטים רגילים.
    השקיעו בסרטון ויצרו עניין ומקוריות ככל שניתן, והכי חשוב זכרו להעלות את הסרטון כקובץ ולא כסרטון מוטמע מאתרים כמו YOUTUBE או  VIMEO – העלולים לפגוע בכמות החשיפות שלכם.
  • תמונות והרבה מהן
    העלאת תמונות בדומה לסרטונים תעזור לפרסום הדף העסקי שלכם, מאחר והגולשים היום  נמשכים יותר ויותר לתמונות מאשר לטקסט.
    תעלו תמונה פחות שיווקית ויותר חווייתית, כך תקבלו יותר לייקים ושיתופים.
  • תיוג אנשים
    כדאי שתדעו, ככל שתתייגו יותר אנשים תקבלו יותר חשיפות.
    כשאנחנו מתייגים אנשים, אנו חושפים את הדף שלנו לחברים של אותו מתויג ויוצרים אצלם התעניינות.
    במידה ומישהו השתמש בשירות שלכם, רכש את המוצר שלכם והיה מרוצה מהתהליך, בקשו ותייגו.
  • תמיד תנו עדיפות לפוסטים עם נגיעה אישית
    אחד הדברים שמייחדים את פייסבוק לעומת ערוצי שיווק אחרים ברשת הוא העובדה שמאחורי הפרופילים בפיייסבוק עומדים אנשים אמתיים,
  • תזמון נכון של הפוסטים
    אם תרצו להפוך את העמוד העסקי שלכם ליעיל יותר, כדאי שתכירו את האופציה לתזמן את הופעת הפוסטים בהתאם לזמן בו קהל היעד אותו אתם מחפשים יהיה מחובר.
    בנוסף ולא פחות חשוב, כדאי שתתזמנו את הפוסטים לזמן ביום בו תוכלו להגיב על התגובות  אותן תקבלו מהפוסט אותו פרסמתם
  •    עידד הקהל שלכם להגיב
    מאחר ורשת הפייסבוק מאפשרת לנו לייצר אינטראקציה עם קהל המטרה הרלוונטיים לנו
    כדאי לעשות מה שניתן בכדי לעודד את קהל היעד שלכם להגיב.
    יצירת אינטראקציה זו עם המבקרים בעמוד העסקי, תאפשר לכם לפעול לשיפור השירות ותתרום לכם לבסס את מעמדכם בעיני הגולשים בצורה חיובית.